- Home
- Συχνές Ερωτήσεις
Ρωτάτε & εμείς Απαντάμε
Οι ποιο συχνές ερωτήσεις που κάνετε
Το εξειδικευμένο μας προσωπικό θα σας βοηθήσει να επιλέξετε την κατάλληλη υπηρεσία για εσάς βάση των αναγκών σας.
Όχι, δεν είναι απαραίτητο να υπογράψετε κάποιο συμβόλαιο. Μπορείτε να διακόψετε όποτε θέλετε πριν 2 ώρες από την ώρα που θα έρθουμε στον χώρο σας για να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Διαφορετικά θα υπάρχει μια χρέωση των 15 ευρώ + φπα.
Μπορείτε να πληρώσετε :
- Με μετρητά στο προσωπικό μας μετά το τέλος των εργασιών.
- Με τραπεζική κατάθεση μετά το τέλος των εργασιών.
- Με κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική & με δόσεις) μετά το τέλος των εργασιών
- Με μετρητά στο προσωπικό μας μετά το τέλος των εργασιών.
- Με τραπεζική κατάθεση μετά το τέλος των εργασιών.
- Με κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική & με δόσεις) μετά το τέλος των εργασιών
Έρχονται στον χώρο σας εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο σας συμβουλεύει ποια υπηρεσία είναι η κατάλληλη για εσάς και τον χώρο σας.
Δεν υπάρχει καμία δέσμευση από την πλευρά σας.
Ανάλογα με την υπηρεσία που έχετε επιλέξει και το κόστος της. Οι εκπρόσωποι μας θα σας ενημερώσουν από την πρώτη στιγμή.
Δεν υπάρχει καμία δωρεάν δοκιμή σε καμία υπηρεσία μας.
Πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας περίπου 5 μέρες πριν από την ημερομηνία που επιθυμείτε .
Μπορείτε να ακυρώσετε την υπηρεσία ανά πάσα στιγμή χωρίς κάποια οικονομική δέσμευση.
Μπορείτε να βρείτε :
- Μέσα από την ιστοσελίδα μας
- Τηλεφωνικά στο 2313001249
- Στο e mail μας (info@fronteasy.gr)
- Μέσα από την ιστοσελίδα μας
- Τηλεφωνικά στο 2313001249
- Στο e mail μας (info@fronteasy.gr)
Προσφέρουμε υπηρεσίες που πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα σας, μέσα από το εξειδικευμένο μας προσωπικό.